باربدنامه (پژوهش و یادداشت)

باربدنامه (پژوهش و یادداشت)

پژوهش‌ها و یادداشت‌های من در زمینه‌های فرهنگ (هنر و ادبیات)، هنر و ادبیاتِ دراماتیک، انسان‌شناسی و اسطوره...
باربدنامه (پژوهش و یادداشت)

باربدنامه (پژوهش و یادداشت)

پژوهش‌ها و یادداشت‌های من در زمینه‌های فرهنگ (هنر و ادبیات)، هنر و ادبیاتِ دراماتیک، انسان‌شناسی و اسطوره...

نمایشنامه‌ی همه‌چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری؛ از چرم‌شیر. برای مطالعه.


نمایشنامه (مونودرام):  همه‌چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری. 

نوشته‌ی: محمد چرمشیر.

جهت مطالعه.

چاپ دوم: ۱۳۹۳ - انتشارات نیلا، زیر نظر حمید امجد.

این نمایشنامه یکی از مونودرام‌های واقعا خوب ایرانیه. اینجا می‌ذارم تا مطالعه کنید. نظرتون رو در مورد این نمایشنامه از چرمشیر برام بنویسید. دوست دارم بدونم. 

نکته: به این نوع نمایشنامه به اشتباه می‌گن مونولوگ، در صورتی که مونولوگ اسم یکی از عناصر سازنده‌ی نمایشنامه هست؛ عناصر دیگری هم هستن، مثل دیالوگ یا توضیح صحنه. هر وقت تمام یک نمایشنامه با تکنیک مونولوگ نوشته بشه اون وقت بهش می‌گن مونودرام.!


نظرات 4 + ارسال نظر
ak چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت 05:03 ب.ظ

صفحه هجده و نوزدهش نیست

سپیده دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 02:11 ق.ظ

ضمن تشکر فراوان
صفحه های ۱۸ و ۱۹ رو آپلود نکردید.

مریم جمعه 21 آذر 1399 ساعت 06:11 ق.ظ

ممنون

خواهش می‌کنم.

مریم پنج‌شنبه 20 آذر 1399 ساعت 09:18 ب.ظ https://kharabatkadeh.blogsky.com

الان نمایشنامه کجاشه؟

درستش کردم. نمایشنامه رو با گوگل‌فوتوز آپلود کرده بودم نمی‌دونم چرا نشون نمی‌داد. حالا با یه سرور دیگه آپلود کردم و البته کیفیت بالاتر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد